het laatste avondmaal

24 juli 2013 - Etten-Leur, Nederland

Even heel snel een berichtje vanaf mijn telefoon voordat ik ga slapen, want mijn laptop is al ingepakt. Het is bijna zover, over 5,5 uur sta ik alweer op om te vertrekken richting schiphol, waar om 9 uur mijn vliegtuig richting atalanta vertrekt. Ik heb nu bijna alles in Nederland al voor de laatste keer in een lange tijd gedaan. Voor het laatst gewerkt, voor het laatst mijn vrienden en famillie gezien en voor het laatst hier avond gegeten, waarna ik van iedereen een lieve kaart kreeg. Bij veel dingen die je doet op de laatste dagen in nederland ga je nadenken ' hoe zou dit morgen zijn' en de enige manier om daar achter te komen is om te gaan en het allemaal mee te maken en dat is precies wat ik ga doen.

Adios biatchos

P.S. Iedereen die mijn blog volgt, heel erg bedankt daarvoor, het is leuk om te weten dat mensen lezen wat ik schrijf en voor alle vrienden, kennissen en famillie, ik ga jullie missen, maar we zien elkaar volgebd jaar!

1. Wil Sistermans:
    25 juli 2013
    Ik hoop dat je reis goed verloopt en dat je behouden in Morelia aankomt.
  2. Ma:
    25 juli 2013
    Hoi vera, goede vlucht gehad?
    Doei geniet ervan
  3. Tante Marian:
    26 juli 2013
    Hey Gringa, niggie van me,
    Hoeisie daar?
    Ben erg benieuwd naar je ervaringen. Ik zal je zeker volgen.
  4. Opa en oma:
    26 juli 2013
    Wij hebben op tv gekeken of het vliegtuig naar Atlanta op tijd vertrok. Hij ging op tijd maar we weten niet of hij de route over ons huis nam. We hebben voor de zekerheid wel ge- zwaaid. Nu maar wachten op je eerste ervaringen.